Jag lever & mår

Lite småtrött idag. Klockan fem vaknade Tyra & snackade för fulla muggar. Försökte sova trots hennes babbel, men så fort jag stängde igen mina ögonlock skrek hon på mig, så jag fick fint ligga & titta på henne när hon berättade nånting makalöst viktigt för mig där i halvmörkret.

Strax innan sex förstod jag vad det var hon försökte berätta för mig, för då lossnade proppen & en stank av gammal filmjölk spred sig i sovrummet. Bajskalas! Gissa om jag blev bitter? Well... Upp ur sängen, av med blöjan, bada bebis, på med ny blöja & nya kläder. Det här gjorde jag typ i sömnen. Guldstjärna till mig.

Jag fick åtminstone sova mellan 06-09.30, så jag är lite piggare & gladare nu. Pappan ska inte iväg till jobbet förrän senare, så jag ska hoppa in i duschen nu & sen ska vi ta en sväng till centrum för att möta upp Eleonor&Adrian som kommer hit & myser idag. Ha en fin dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: