Promenera mera

Vi kom till mamma/mormor redan vid halv ett nån gång. Vi skippade öppna mottagningen på BVC & promenixade istället. Är det nånting jag gör mycket & ofta nu så är det att promenixa. Det är nånting alla borde göra, för det är ju såå skönt!

Lilla älsklingen ligger & sussar i vagnen ute i friska luften. Jag var förbi Coop en sväng tidigare & köpte gröt. Det fanns dock bara risgröt, så det tänkte jag prova ikväll. Blir intressant att se vad skruttan tycker...

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe & sen ska jag hjälpa mor min att klä granen. Bjuder på lite random pics här nere.



Postat av: spiderchick

har jag svarat dig vart jag köpte julgranskulan i form av en uggla? Minns inte, men den är från indiska i alla fall :-)

2011-12-22 @ 11:12:51
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: