Var tar tiden vägen?

Hello world! Idag har vi (jag) en segdag. Sovit jättekonstigt hela natten, vaknat en massa gånger utan egentlig anledning. Så vi tänkte dra på oss kläder & åka iväg till gammelmormorn idag. Där ska vi äta lunch, vila på soffan & dricka kaffe. No more, no less.

Den här veckan händer det grejer. Imorgon blir min skrutta fyra månader. Fyra månader. Var tog tiden vägen? Fortsätter det i den här takten så är hon ju arton år & myndig imorrn.

Och så julafton på lördag. Det innebär att det har gått ett helt år sen förra julen, när jag försökte dölja att jag väntade barn. Smugglade glögg till N & tackade nej när det frågades om jag ville ha vin till maten.

Tänk vilket underbart år jag har fått uppleva. Det bästa året i mitt liv. Först hade jag en helt underbar graviditet som jag njöt av varje sekund. Och sen kom hon. Min fina, vackra, underbara. Och nu har jag allt jag någonsin önskat! ♥ Jag & Tyran i magen i vecka 31 & 32 på bilderna nedan.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: