Det känns bättre

Puh. Nu har jag fått andas ut lite & det känns bättre. Pappan är strax hemma & med sig har han en väska fylld med julmat som han fått från jobbet. One happy mama!

Till middag idag blir det ris & linser. Snabbt, gott & enkelt. Därefter ska jag dricka litervis med te, för det har en lugnande effekt på en stressad mamma. I promise. Kanske chillar lite framför Skype en stund också, men sen blir det tidig sänggång.

Imorgon tänkte jag göra lite fint här hemma inför julafton. Blir mysigt att kika uppesittarkvällen i ett nystädat hem på fredag. Inte sant? Klockan ett kanske jag smiter in på BVC på öppen mottagning för att väga & mäta Tyran innan vi åker vidare till mamma/mormor. Sover nog över där en natt, för på torsdag ska vi in till stan & köpa strömming, m.m.

Ha en fin kväll! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: